Intrebari frecvente

CARE ESTE AVANTAJUL UNEI COMENZI ONLINE?
Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje precum:
Comenzile poate fi inregistrate la orice ora, inclusiv in weekend, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor
Intregul proces de comanda se realizeaza foarte simplu, din confortul caminului propriu
Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii
Poti verifica direct din contul tau traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare
Nu te mai deplasezi catre un magazin traditional de fitosanitare, deci conomisesti timp si benzina
Poti gasi detalii despre produse si specificatii pe care nu le gasesti in mod normal in magazin
Poti comanda indiferent locul in care te afli. Majoritatea magazinelor online sunt disponibile si in varianta pentru telefon, tableta. Asadar, poti cumpara online in timp ce te relaxezi in parc.
Poti citi review-uri si pareri ale altor clienti despre produs.
Poti returna produsul in termen de 10 zile de la primirea comenzii.
Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
Pentru orice informatii suplimentare, nu ezita sa ne contactezi folosind formularul de contact disponibil pe site. De asemenea, ne poti trimite un e-mail pe vanzari@pce.ro. Ne vom asigura ca nu vei ramane fara raspuns.
Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact de pe site sau direct prin e-mail la vanzari@pce.ro. Vom face tot posibilul ca produsul dorit de tine sa apara cat mai rapede in stocul nostru.
Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa iti creezi un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ai adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi. Iti vom solicita sa iti creezi un cont la momentul finalizarii comenzii tale.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doresti sa modifici o comanda, te rugam sa ne contactezi folosind formularul de contact de pe site, prin telefon la numele afisate sau direct prin e-mail la vanzari@pce.ro. Nu uita sa precizezi numarul comenzii pe care-l gasesti in e-mailul de confirmare primit din partea noastra sau in sectiunea Comenzile mele din partea dreapta-sus a paginii.
Cum pot sa modific datele aferente contului meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, trebuie, in primul rand, sa te autentifici in cont si sa accesezi apoi optiunile Contul meu, Editare profil sau Editare adresa din partea dreapta-sus a paginii.
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu iti amintesti parola contului de client, te rugam sa foloseste optiunea de recuperare parola uitata, disponibila in pagina de autentificare. In cazul in care nu te descurci, trimite-ne un mail la vanzari@pce.ro si rezolvam problema impreuna.
Este posibil ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul de client?
Evident! Exista aceasta posibilitate. In cadrul procesului de comanda (la momentul finalizarii comenzii), vei avea optiunea sa introduci informatiile suplimentare necesare livrarii la o alta adresa decat cea specificata in contul tau de client. Totul fara nici un cost suplimentar!
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Sigur ca da! Pentru a primi factura fiscala pe firma, vom avea nevoie de datele aferente de facturare. Prin urmare, va trebui sa introduci datele firmei la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Cum pot cauta un anumit produs in cadrul magazinului?
Foarte simplu! Pentru a cauta un produs, poti folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduci un cuvant cheie (de exemplu numele produsului cautat), iar daca acesta se regaseste in cadrul magazinului, se va afisa automat o lista a rezultatelor compatibile. De asemenea, nu uita ca poti selecta si categoria in cadrul careia sa se faca cautarea. Astfel ai sanse sa gasesti mult mai repede produsul cautat.
CUM SE EFECTUEAZA O COMANDA?
Pistil.ro permite efectuarea de comenzi prin trei cai: direct pe site (alegand produsele si cantitatea dorita din cadrul magazinului nostru online), telefonic sau prin e-mail. Pentru mai multe detalii despre aceste metode de comanda, va rugam accesati pagina “CUM COMAND”.
PRETURILE AFISATE SUNT FINALE?
Da, preturile afisate pe site-ul pistil.ro sunt finale, acestea incluzand si TVA-ul. Observatie: costul transportului produselor comandate nu este inclus in pretul produselor. Mai multe detalii legate de politica de preturi pot fi consultate in pagina TERMENI SI CONDITII, punctul 6.
SUNT DATELE MELE IN SIGURANTA PE PISTIL.RO?
Da, datele dvs. sunt in siguranta. Pentru a putea procesa comenzile, colectăm date cu caracter personal. Conform Legii Nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată și ale Legii Nr. 506/2004, privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice, ne asumăm obligația de a administra în condiții de siguranță și doar pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati.
EXISTA POSIBILITATEA SA RETURNEZ PRODUSELE COMANDATE?
Da, conform art. 4, lit. b din Ordonanta Guvernului nr. 130/2000, clientul are dreptul sa notifice compania ca renunta la cumpararea produsului, fara alte penalitati, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea lui. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client. Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Toate detaliile legate de procesul de returnare a produselor se regasesc pe pagina POLITICA DE RETUR (click).
CUM SE EFECTUEAZA PLATA?
Momentan, pistil.ro permite doua forme de plata: OP/Transfer bancar direct in contul nostru si plata RAMBURS, la momentul primii coletului cu produsele comandate. Toate detaliile legate de procesul de plata le puteti consulta pe pagina CUM PLATESC.
CUM SE EFECTUEAZA LIVRAREA PRODUSELOR COMANDATE?
Comenzile de produse din stoc se expediaza in termen de 24-48 de ore de la momentul confirmarii acestora. Produsele sunt livrate la adresa specificata de dumneavoastra ca adresa de livrare in momentul plasarii comenzii. Livrarea se realizeaza prin servicii de curierat rapid. Toate detaliile legate de procesul de livrare a produselor se gasesc pe pagina CUM SE LIVREAZA (click).